dilluns, 15 de desembre del 2008

Aresta Est a la Pastereta x2

Dissabte 12 ha de fer bon temps segons les previsions, però el dia comença ennubolat i això motiva que algú es 'raji'. Així doncs la Silvia i jo ens dirigim al Clot de la Mònica.
Ens enbardissem per veure com està la roca, i veient que està seca decidim pujar cap a la Pastereta.

Mitja hora i arribem a peu de via; comencem a equipar-nos i m'adono que l'arnes no hi és! 
Avall cap al cotxe i novament amunt, aquest cop descarregat de material i esbufegant: aproximació x2.
Almenys la 'pèrdua' de temps ha servit per que el sol vagi imposant-se als núbols.


Aresta Brucs de la Pastereta.
Com que es veu que és dia de fer les coses dues vegades, m'equivoco i enlloc de seguir els parabolts verd de l'Aresta Est, en segueixo uns de grocs entre aquesta via i l'aresta Brucs.
Arribats a la R1 ens despenjem i repetim el L1 per fer l'aresta Est integral.

El primer llarg l'obro jo: IV.


La Silvia continua amb el L2: V-. Quina roca més bona que hi ha!

L3: tiro jo per un tram de IV fins que tomba. El L4 no val la pena a no ser que es vulgui assolir el cim de l'agulla, però ocasiona un retorn llarg.

Ràpelem avall, i com que toca fer-ho tot dos cops, repetim els L1 i 2 alternant-nos en l'apertura, així probem el grau tots dos de primer: x2
 


El Frare de Baix: queda pendent el seu famós IV.