Fa dies que ens hem apropat a aquesta accessible punta, que presenta dues vies d'esportiva magnífiques a la seva cara oest, de V i 6a+, generosament equipades amb parabolts pel Pere Dinarès, i amb una roca molt bona. De camí ja vàrem veure els burins de la Sorolla, i una mica més a la dreta els espits de la Was de kul, un 6b+ excessiu per a nosaltres.
Tiba tan com pot però no arriba; al final li passem una branca a la qual lliga el Frog de Kong, per enxampar un spit bastant nou que hi ha sobre el petit desplom. Supera així el pas, però caldrà recorrer novament a la tecnica de la branca per a vencer un altre buri rebentat.
D'aquesta manera arriba a la feixa on munta reunió, una reunió per cert ben precària: una plaqueta recuperable en un burí rovellat, un Tricam en una fisura i una cinta en una sabina 5 m a l'esquerra.
La Sílvia puja després, começánt molt valenta en A0, i jo l'últim.
Intento superar jo aquest mur, però la pecarietat de la reunió i cap assegurança em fan enrera.
Decidim enviar la Sílvia amunt fent-li escaleta amb les mans, fins superar el mur i xapar, ja per bon terreny, l'espit. Ja posats continua flanquejant a la dreta, trobant un burí, i dirigint-se més a la dreta cap a la reunió de les cies d'esportiva abans esmentades.
Pujo jo de segon (hi inetnto en lliure però al final passo i tibo de corda) i penjo dos estreps a l'espit per quepuji el Jaume (amb dues motxilles!), i acabem així aquesta encigalada.
2 comentaris:
Ep Sergi, la plaqueta recuperable de la reunió estava posada en un spit M8 amb cargol i sense xapa. No m'hauria refiat d'un simple burí.
Arqueologia Sant Llorençana Sergi!! enhorabona per tenirt l'humor d'embarcar-vos en recuperar de l'oblit aquestes vies, ara però caldrà anar a posar-hi alguna assegurança nova.
Publica un comentari a l'entrada